A Szövetségi Légügyi Hatóság elismerte, hogy a pilóták EKG-i már nem normálisak. Légiveszély!
Eredeti cikk:
The FAA has very quietly tacitly admitted that the ECGs of pilots are no longer normal. We should be concerned. Very concerned, By Steve Kirsch, Jan 17, 2023
A vakcina bevezetése után az FAA (Szövetségi Légügyi Hatóság, USA) titokban kiszélesítette a pilóták EKG-paramétereinek tartományát, hogy ne kelljen szobafogságot kapniuk. Úgy tűnik, hogy a vakcina legalább 50 millió amerikainak okozott szívkárosodást.
Hogyan tervezik a légitársaságok, hogy válság idején új pilótagenerációt teremtsenek
Az FAA éppen most táviratozta, hogy a COVID vakcina miatt a légitársaságok pilótáinak jelentős része súlyos szívkárosodást szenvedett a pilóták EKG-paramétereinek kiszélesítésével. Erről a történetről Josh Yoder adott tippet a US Freedom Flyersnél.
Amikor megkérdezték a változtatásról, az FAA nem tudta megindokolni azt. Uh oh. A tényellenőrök nem fognak hozzányúlni ehhez a történethez.
Frissítés 1/18/23
Úgy tűnik, hogy az oltások a véletlenek vezető okai. Most kaptam ezt az üzenetet:
Steve, 66 éves kereskedelmi pilóta vagyok, akinek korábban nem volt szívproblémája. Január 6-án az első osztályú orvosi vizsgálatomat elhalasztották, 2. AB blokk, Mobitz 2. típus (lásd az EKG képét a diagnózissal) miatt. Tünetmentes vagyok.
Mindkét Moderna injekciót megkaptam (2021. március és április). Nincs emlékeztető.
Volt állóképességi sportoló vagyok (országúti kerékpárversenyző), és nem szedek és nem is szedtem semmilyen rutinszerű gyógyszert).
Jövő héten várok időpontot egy kardiológushoz.
Véletlenül a feleségem 2021 májusában súlyos szívrohamot kapott, 8 nappal az első Moderna injekció után. Korábban nem voltak szívproblémái.
Köszönöm az írásodat!
Összefoglaló
Az FAA Guide for Aviation Medical Examiners (FAA útmutató a repülés-egészségügyi orvosszakértők számára) 2022. októberi változatában az FAA csendben kiszélesítette az EKG paramétereket a normál tartományon túlra (a PR max. 0,2-ről korlátlan értékre). És nem kicsit tágították a tartományt. Nagyon is kiszélesítették. Erre azután került sor, hogy a vakcina bevezetésre került.
Ez rendkívüli. Abban a reményben tették, hogy senki sem veszi észre. Egy ideig működött. Senki sem vette észre.
De az ilyesmit nem lehet sokáig titkolni.
Ez az amerikai kormány hallgatólagos beismerése annak, hogy a COVID vakcina károsította pilótáink szívét. Nem csak néhány pilótáét. Sok pilótánál sok kárt okozott.
A szívkárosodás természetesen nem korlátozódik a pilótákra.
A legjobb becslésem szerint jelenleg több mint 50 millió amerikai szenvedett valamilyen mértékű szívkárosodást az oltástól.
Ez rengeteg ember, akik nagyon feldúltak lesznek, amikor rájönnek, hogy a vakcina, amelyet azért szedtek, hogy csökkentsék a COVID okozta halálozásuk esélyét, valójában fordítva működött, és ezzel a halálozásukat okozta:
Valószínűbbé válik, hogy az emberek COVID-ot kapnak.
COVID és más betegségek miatt kórházba kerülnek.
COVID (és más betegségek) miatt meghalnak.
Kiváló esélye van annak is, hogy egy életen át tartó szívkárosodást kapjon kártérítés nélkül.
De ne aggódjon, nem perelheti be őket. Úgy alakították ki a törvényt, hogy egyikük sem felelős (az orvosok, a gyógyszergyártók, a kormány). Végül is ön szabad akaratából vette be a vakcinát. Nem mintha kényszerítették (vagy kényszerítették volna) volna, hogy bevegye, vagy ilyesmi! És rengetegen figyelmeztettek téged, hogy ne vedd be az oltást (még ha a legtöbbet cenzúrázták is).
Ebben a cikkben elmagyarázom a bizonyítékokat és a megfontolást minden állításom mögött.
Ahogy többet tudok meg, finomítani fogom a becslést.
Bevezetés
2022. október 24-én az FAA csendben, mindenféle bejelentés nélkül kiszélesítette a pilóták számára a repüléshez szükséges EKG-követelményeket.
A PR (a szívműködés mérőszáma) korábban a 0,12 és 0,2 közötti tartományban volt.
Most már: 0,12 és 0,3 között van, és potenciálisan még magasabb is lehet.
Ez egy nagyon tág tartomány; a szívsérült embereknek is megfelel. Thomas Levy kardiológus megdöbbent ezen a változáson:
Miért változtattak?
Miért tették ezt?
Én csak találgatni tudok, hogy miért tették ezt. Úgy vélem, azért, mert tudták, hogy ha megtartják az eredeti tartományt, túl sok pilótának kell földre kerülnie. Ez rendkívül problematikus lenne; a kereskedelmi repülés az USA-ban komoly zavarokat okozna.
És miért tették ezt csendben, anélkül, hogy értesítették volna a nyilvánosságot vagy a mainstream médiát?
Biztos vagyok benne, hogy nem fogják megmondani, így csak találgatni fogok: azért, mert nem akarták, hogy bárki is megtudja.
Más szóval, a COVID vakcina sok pilótát súlyosan megsebesített, és az FAA tudja ezt, de nem mondott semmit, mert ez az országot arról tájékoztatná, hogy a vakcinák nem biztonságosak. És ezt nem szabad megtenni.
Miért vagyunk biztosak benne, hogy a vakcina okozta a bajt?
Számos jel utal arra, hogy "a vakcina és nem a COVID volt az oka":
Hallgattak róla. Ha COVID volt, akkor nyilvánosan. De az oltóanyag állítólag biztonságos.
Az időzítés, 2022 októbere késő a COVID számára. Ha a COVID miatt történt volna, akkor már jóval korábban megtörtént volna. Minden hónapban változtathatnak.
A vakcina sokkal több szívkárosodást okoz, mint a COVID (amely NEM okoz hozzáadott kockázatot a 196.992 oltatlan felnőttet vizsgáló nagyszabású izraeli tanulmány szerint a Covid fertőzés után).
Anekdotikusan a kardiológusok csak az oltás után kezdték észrevenni a károsodást.
A hirtelen halálesetek az oltás után kezdődtek.
A 20%-os károsodásra vonatkozó becslésemet alátámasztó adatok
Egy Puerto Rico-i 177 ember (akiknek 97%-a be volt oltva) 8 és 84 év közötti korosztályán végzett vizsgálatból tudom, hogy
Egy vizsgálatot végeztek pilótákon is. A tanulmányt a The Epoch Timesban még ezen a héten közzéteszik.
A vizsgálat a bevont pilóták több mint 20%-ánál mutatott ki szívkárosodást (a pontos számot a The Epoch Times fogja közzétenni).
De a gyerekek elpusztíthatatlanok, így a 30%-os sérülési arány a gyerekeknél magasabb arányt jelent a felnőtteknél.
A VAERS azt mutatja, hogy a szívkárosodás minden életkorban előfordul, nem csak a fiataloknál:
A lényeg: A leglogikusabb következtetés az, hogy az FAA tudja, hogy nemzetünk pilótáinak szíve megsérült a COVID vakcina miatt, amelynek szedésére kényszerítették őket, az érintett pilóták száma óriási, a szívkárosodás kiterjedt,
és az utasok biztonságát veszélyezteti az előírások szigorúságának csökkentése, csak hogy a pilóták repülhessenek.
Az lenne a helyes, ha az FAA tiszta vizet öntene a pohárba, és beismerné az amerikai nyilvánosság előtt, hogy a COVID vakcina a pilóták 20%-ának vagy még több pilótának okozott sérülést (a korlátozott EKG-szűrésük alapján), de kétlem, hogy ezt valaha is megtennék.
A változás: 200 msec-ről 300 msec-re és tovább
A változtatásokat 2022. október 24-én hajtották végre a LÉGIKÉPZÉSI ORVOSOK ÚTMUTATÓJÁBAN.
Itt van a változtatási napló, ahol a változás szerepel (lásd a 4. oldalt):
A következőkben a változás előtti irányelveket ismertetjük. Csak egy sor volt:
Íme, hogy néz ki 2022. október 24-én (kattintson a képre a kontextus megtekintéséhez):
Tehát most már két sor van, egy 300 ms alatti (korábban 200 ms volt), és egy második sor 300 ms vagy annál hosszabb időre.
A változásról bővebben lásd a Myocarditis: Egykor ritka, most gyakori.
A thaiföldi tanulmány
Az USA-ban nem végezhetünk laboratóriumi vizsgálatokat az embereken a vakcina előtt és után.
Ennek oka egyszerű: ez kristálytisztán kimutatná, hogy a vakcinák nem biztonságosak. Ezért nincsenek előtte/utána vizsgálatok az USA-ban. Soha nem is lesznek.
Miért? Mert így működik a tudomány ma Amerikában: etikátlan olyan vizsgálatot tervezni, amely esetleg felfedné, hogy a COVID vakcinák, amelyek szedésére kényszerítettek minket, ártalmasak.
Azt hiszi, viccelek azzal kapcsolatban, hogy hogyan játszanak a vizsgálatokkal? Szerezzen be egy példányt a Turtles All the Way Down című könyvből, és olvassa csak el az első fejezetet. Szemnyitogató.