Általános a felháborodás az MVM elérhetetlensége és eljárásai miatt. Levél a vezérigazgatónak
Nagyrabecsült Dr. Czepek Gábor vezérigazgató úr!
Tisztelt Ügyfélszolgálati Osztályvezető!
Alulírott D. Krisztina, többrendbéli panasszal fordulok Önökhöz:
1) Általános érvénnyel:
Önök, a feltüntetett számos kapcsolatfelvételi, kapcsolattartási lehetőséggel ellentétben, a gyakorlatban elérhetetlenek. Hetek, hónapok óta! Általános a felháborodás e tekintetben. És messzemenően jogos, miként én is, nem először, tapasztalom. Telefonon (06/20 474 9999, 06/30 474 9999, 06/70 474 999, 06-1-474-9999) ma 8.00-9.30-ig 1 ½ órán keresztül, tegnap 6 órán át (9.00-16.00) nem voltak elérhetők (több telefonról, teljes asszisztenciával megkíséreltük: az őrületig hallgatva, hogy „a megnövekedett hívásforgalom miatt ismételje meg hívását később”, „regisztráljon,… a leggyakoribb ügyeket bármikor elintézheti”.
Nos, bár a szóban forgó, nem hétköznapi ügy, (panasz: „0”, számla „2” menüpontok hiábavaló hívása után) megkíséreltem on-line. Kevés sikerrel. Miután korábbi felhasználónevemmel, jelszavammal nem engedett belépni (!), újabb időrabló regisztrációt hajtottam végre. Mit gondolnak, milyen eredménnyel? Nem talált a rendszer ilyen nevű (D. Krisztina, a.n. L. Mária-Magdolna, születési idő 1966. (...) stb.) felhasználót, miközben 2 gázszolgáltatás és 2 áramszolgáltatás van a nevemen!
Valamelyik felületen kisilabizáltam, hogy holmi regisztrációtámogató munkatársat hívhatnék 8.00-17.00 között a 9999-650-es számon, és így tovább, és így tovább.
Ezzel egyidőben, megkíséreltünk időpontot foglalni személyes ügyintézéshez a II. János Pál pápa térre (odamenni is gyorsabb, mint Önöket telefonvégre kapni), de mint megtudtam egy sokadik tájékoztatóból, ügyfélfogadás csak előzetes időpontfoglalás alapján lehetséges. És akkor ott vagyunk, ahonnan elindultunk közel 8 órával (!!!) ezelőtt, a telefonos automatikus információs rendszernél (annak 4-es menüpontjánál, az időpontfoglalásnál, ami ugyanúgy nem elérhető!).
Én tisztában vagyok azzal, hogy az átállás ritkán zökkenőmentes, de ami Önöknél zajlik, az teljességgel elfogadhatatlaaaan!
2) A konkrét ügyben:
történt pedig, hogy miután nem kaptam a postaládám útján gázszámlát az átállás óta (s hasztalan kíséreltem meg több rendben érdeklődni telefonon) egyik lakásom vonatkozásában sem (miközben villanyszámlákat mindkét lakásra igen), egyenesen két „Második fizetési felszólítás”-t hozott a postás, amiket azon nyomban, 2022.10.28-án befizettem postai feladóvevényeken (csatolva), az alábbiak szerint:
a) Fizetési felszólítás (csatolva) Felhasználási hely címe: 1021 Budapest, (...) út (...) sz. lakásomra (Földgáz felhasználóazonosító: 020010(...): 3.520 Forintról, amit 2022.10.28-án befizettem postai feladóvevényen (csatolva)
b) Fizetési felszólítás (csatolva) Felhasználási hely címe 1021 Budapest, (...) u. (....) sz. lakásomra (Földgáz felhasználóazonosító: 020010(...): 6.219 Forintról, amit szintén 2022.10.28-án befizettem postai feladóvevényen (csatolva)
Ezen előzmények után tegnap, hétfő reggel a postaládánkban talált a férjem 2 db MVM Hálózat részéről jött levelet (még csak nem is AJÁNLVA!)*, amiben értesítenek a földgáz szolgáltatás kikapcsolásának végrehajtásáról! (mindkét lakásé csatolva)
Tisztelt Ügyfélszolgálati Vezető!
Mivel az Értesítő levelekben az áll, hogy „a kikapcsolás leállítására csak az Önök által kezdeményezett visszavonás esetén van lehetőségük” (tehát a korábban megtörtént befizetés nem elég), ezúton kérem, hogy sürgősséggel intézkedjenek a visszavonásról a fent hivatkozott két felhasználási hely vonatkozásában, a csatolt dokumentumok bázisán, és erről haladéktalanul szíveskedjenek értesíteni engem is email útján.
Minden eshetőségre, mobil elérhetőségem, 06-70 420 (...).
Egyúttal jelzem, hogy másolati címzettként, a férjemet, író-újságírót, főszerkesztőt is feltüntetem, miképp tájékoztatásul eljuttatom az Országgyűlés Hivatala Elnökségének (...)
Bízom a hathatós, soron kívüli ügyintézésben, kedvező válaszban.**
Üdvözlettel, D. Krisztina
* Később tisztázódott, hogy itt félreértés történt, férjem találkozott a lépcsőházban a postással, a két levél mégis ajánlva érkezett, tőle vette át.
** Az automatikus válasz már meg is érkezett, melynek lényege: "Kérések, kérdések feldolgozása a beérkezés sorrendjében történik. Az ügyintézés eredményéről újabb üzenetben értesítjük Önt, addig türelmét kérjük."
Comments