top of page
szilajcsiko

Az Egyesült Királyság kormányának nagyon is valós Chemtrail-műveletei mögött meghúzódó terv (friss!)



Frissítve, tudós munkatársunk megjegyzésével:

Elolvastam, és csak vakarom a fejem. Kamu az egész. Mit ért ez a fickó az egészhez? Népszerű szlogeneket pufogtat, valójában semmi érdemlegesen valósat nem mond el. Amikor azt írja, hogy a chemtrailben tömegspektrográffal báriumot, stronciumot és alumínium oxidot találtak – és mindegyik rákkeltő –, akkor mondtam: itt álljunk meg! Ez nem tudja, miről beszél. Az alumínium oxid ez egyik legkevésbé oldható anyag (vízben). A bárium és a stroncium pedig levegőn villámgyorsan oxidálódik, mint fém nem él sokáig, különösen nem vizes környezetben. Aztán jön hozzá a HAARP... brrrrr.... (Cs. F.)

(További alapos hozzászólásokat szívesen látunk. – a Szerk.)

Eredeti cikk:

Schiller Mária küldeménye



"A chemtrails nem újdonság. Csak most kezdjük észrevenni őket, ez a sokkoló számunkra" – mondta egy kereskedelmi légitársaság pilótája egy nemrégiben készült interjú során.


"Már évek óta csinálják. Az [Egyesült] Államokban úttörő szerepet játszottak. A Rockefellerek is részt vettek a szponzorálásában. Sok mindent katonai repülőgépek hátuljából csinálnak, különösen katonai szállító repülőgépekből".


A légitársaság pilótája a fentieket a Drake Michigan műsorvezetőjének, Ant Critchley-nek adott interjúban mondta. A pilóta névtelenségének védelme érdekében az interjú során a Mark nevet adták meg neki.


Mark 34 éve pilóta, és ez idő alatt több mint 26 különböző repülőgéptípust vezetett. Tapasztalatai a repülési teszteléstől a speciális teherszállító repülőgépek vezetéséig terjednek, és repült már katonai és kereskedelmi légitársaságok számára is.


"A chemtrailing két célja nagyon-nagyon egyértelmű" mondta a Critchley-nek. Az, hogy megmérgezzenek minket és eltakarják a napot. A növényeknek szükségük van a napfényre a fotoszintézishez, a mi szervezetünknek pedig például a D-vitamin előállításához van szüksége a napfényre. Tehát a napfény elzárása káros hatással van és veszélyezteti a Földön élő összes élet fennmaradását.


A fenti videóban Mark elmondta, hogy sok évvel ezelőtt volt egy első tisztje, aki beszélt neki a chemtrailekről. Mark akkoriban teljesen elutasította az egészet, mondván, hogy "teljes képtelenség, soha nem tennének ilyet". Soha többé nem is gondolt erre, egészen három évvel ezelőttig.


Körülbelül három évvel ezelőtt egy vidéki kávézóban találkozott a barátaival, amikor egy észak-déli irányban futó vonalat látott az égen, amely becslése szerint 10 mérföld hosszú volt, és 13 rövidebb, két-három mérföld hosszú vonal húzódott rajta. "A különös az, hogy 40 percig ott maradtak" – mondta Mark.


Kapcsolatba lépett egy kollégájával a helyi repülőtéren, akinek volt egy ADS-B (Automatic Dependent Surveillance-Broadcast – Automatikus Függő Felügyeleti Műsor) berendezése. Az ADS-B egy olyan felügyeleti vagy nyomkövető szoftver, amely arra támaszkodik, hogy a repülőgépek vagy repülőtéri járművek egy fedélzeti rendszerből származó azonosítójukat, helyzetüket és egyéb információkat sugároznak.


Mark megkérdezte a kollégáját, hogy van-e egy repülőgép a repülőtér felett, amely körülbelül 12 000-13 000 láb magasságban repül, és "görbe vonalakat csinál". Mark kollégája azt válaszolta: "Nem, de van egy 10 [ezer láb] magasságban". Mark ekkor felidézte az évekkel korábbi beszélgetést az első tisztel, és rájött, hogy az általa látott vonalak chemtrailek voltak.


Mik azok a kondenzcsíkok?

Különbség van a kontraspálya, kondenzcsík, és a chemtrail, kémiai csík között. Ahhoz, hogy megértsük a különbséget, meg kell értenünk, hogyan keletkeznek a kondenzcsíkok – mondta Mark.


"Ahogy emelkedünk feljebb, körülbelül minden ezer lábonként körülbelül 2 Celsius-fokot csökken a hőmérséklet. És ez körülbelül mínusz 63 Celsius-fokig, néha 65 fokig csökken. Ezek a hőmérsékletek körülbelül 37.000/38.000 láb magasságban találhatók. A kondenzcsíkok fizikailag csak 28 000 láb magasságban kezdhetnek el [kialakulni], ami körülbelül mínusz 40 Celsius-fok körül van. A kondenzcsík vízgőz. Valójában trillió és trillió jégkristályból áll" – magyarázta Mark.


Azért nem látunk különböző napokon mindig ugyanannyi kondenzcsíkot – feltéve, hogy a légitársaságok repülési menetrendje következetes marad –, mert a levegő páratartalma, amelyben a repülőgép repül, szintén szerepet játszik. "Ahogy csökken a hőmérséklet, a légtömbök kevésbé képesek megtartani a vízgőzt [vagy] a víz nedvességét" – mondta Mark.


A harmatpont az a hőmérséklet, amelyre a levegőt (állandó nyomás mellett) le kell hűteni ahhoz, hogy a relatív páratartalom (RH) 100%-os legyen. Ezen a ponton a levegő már nem tud több vizet gáz formájában megtartani. Ha a levegőt még jobban lehűtenénk, a vízgőznek folyékony formában kellene kijönnie a légkörből, általában köd vagy csapadék formájában.


30 000 láb magasan, száraz légtömegben repülve "belenézek a visszapillantó kamerába, és egyáltalán nem látok semmit, ami a hajtóművek hátuljából kijönne" – mondta Mark. "De aztán továbbrepülhetek ... és egy kis turbulenciába kerülhetek, csak a másodperc töredékére, és ránézek a hőmérőmre, és mínusz 63 volt, most pedig mínusz 64 ... Most visszanézek a kamerámba, és látom, hogy kontrázok".


Másrészt a chemtrails-t bárhol 10.000 és 12.000 láb között alkalmazzák.


Miért nem jelennek meg a repülőgépek a repülési radarokon?

Minden repülőgép rendelkezik transzponderrel. "Enélkül nem szállhatsz fel a levegőbe, ez a törvény" – mondta Mark. A transzponderjeleket a légiforgalmi repülési radarok érzékelik, így minden egyes repülőgépet egyértelműen azonosítani lehet. Mielőtt egy repülőgép felszáll, a pilóta kap egy négyjegyű kódot. Amikor a légiforgalmi irányító látja a kódot a radarján, tudja, hogy milyen repülőgépről van szó, kinek a nevére van regisztrálva a gép, mi a repülési terv, és egyéb információkat is kap, például a kapitány magasságmérőjének leolvasását.


"Ami azonban zavarba hozza az embereket, hogy amikor bekapcsolják a Flightradar24 vagy az ASD-B alkalmazást a telefonjukon vagy az okoseszközükön, nem látják ezeket a repülőgépeket [amelyek chemtrailinget folytatnak]... ez azért van, mert egy szoftveres javítás történt [a transzponderen], így amikor ezekből a transzponderkódokból egy bank van, és ki vannak jelölve, mi nem látjuk őket" – magyarázta Mark. "Ezért van gondunk a repülőgépek fizikai nyomon követésével".


A CAA tudja, mit csinálnak

Azon a napon, amikor látta a hosszú észak-déli nyomvonalat, amelyet 13 másik gép keresztezett, Marknak sikerült a helyi repülőtéren dolgozó kollégájától megszereznie a repülőgép regisztrációját. A lajstromjelet felhasználva Mark kutatásai elvezettek a brit 2Excel Aviation Broadsword nevű céghez.


A 2Excel céget a Királyi Légierő két volt pilótája alapította, vezérigazgatója pedig Andy Offer. Offer-nek korábban volt egy üzlettársa, aki "elkullogott" – mondta Mark. Hozzátéve, hogy a korábbi üzleti partner hírnevét azóta teljesen tönkretették a hamis állításokkal.


A 2Excel két Boeing 727-es repülőgéppel rendelkezik, amelyeket az Egyesült Államokból hoztak át. "Ezek már teherszállító repülőgépek voltak, így jól alkalmasak az átalakításra" – mondta Mark. "Ezek a repülőgépek elölről hátrafelé hét oldalsó tartállyal rendelkeznek a repülőgépen ... és a repülőgép hátsó részén van egy fix gém, amely a két hajtómű alá megy [...]" – mondta Mark.


Mark ezután részletesebben ismertette a CAA-nál a különböző engedélyek megszerzésének folyamatát, valamint a CAA ellenőrzéseit, amelyeken a 2Excel-nek át kell esnie ahhoz, hogy működhessen. A rövidség kedvéért ezeket a folyamatokat itt nem ismertetjük.


"A 2Excel Aviation nagyon jól szervezett. Doncasterben voltak, ami a 727-esek fő bázisa volt. És van egy flottájuk más kisebb repülőgépekből, amelyek részt vesznek a parti őrség munkájában – megfigyelés, felügyelet. Mit néznek? Nem tudjuk."


A 2Excelnek van egy repülőgéphangárja a Londontól nyugatra fekvő Lasham repülőtéren is, amely a vitorlázórepülés egyik legjelentősebb helyszíne. További repülőterek, ahonnan "némi akciót" indítottak, Newquay, Bournemouth és Prestwick. "Ezek ideális helyek, ahonnan szinte lopakodva lehet tevékenykedni, mert ott nincsenek [repülőgép] spotterek" – magyarázta Mark.


Van egy másik cég, az RVL Aviation, amelynek székhelye az East Midlands repülőtéren van. Ez egy dán bejegyzésű cég, amely kétmotoros könnyű repülőgépekkel rendelkezik. A cég megfigyeléssel, parti őrséggel, megfigyeléssel és levegőmintavétellel foglalkozik. "Ezek [a repülőgépek] nem permeteznek, de ezek azok, amelyeket időnként láthatunk a repülési radaron, és amelyek ezeket a versenypálya-mintákat követik – ezeket a mintákat, ahol fel és le, fel és le, fel és le, fel és le, és végül nagy területet fednek le. Fogalmam sincs, hogy mit néznek, mit mérnek fel," – mondta Mark. A tevékenységük egyre fokozódik, különösen az elmúlt 18 hónapban.


Az RVL kisebb vállalkozás, mint a 2 Excel. Az RVL legalább két Boeing 737-est vásárolt a teherszállító Western Atlantic légitársaságtól. Ezek a 737-esek a repülőgépek egy csoportjához tartoznak, amelyek teljesen fehérre vannak festve, ezért "fehérfarkúaknak" nevezik őket, és amelyeket Cornwall felett vegyi nyomokat szórnak. Az RVL repülőgépei Newquay, Southampton, Stansted, Teesside, Prestwick és Liverpool repülőterein közlekednek.


Vannak más cégek is – például a Delta Airlines, amelyet a georgiai Atlantában jegyeztek be –, de a 2Excel és az RVL végzi a legtöbb vegyszercsíkot az Egyesült Királyság egén.


A pilóták tudják, mit csinálnak

Ha egyszer elkezdesz feltenni egy kérdést, az megnyitja az ajtót más kérdések előtt. A repülőgép Teesside-ból száll fel, hová tart? Ki mondta a pilótának, hogy merre menjen?


Mark egyszerre akár öt repülőgépet is látott az égen, amelyek párhuzamosan repülnek egymással, majd "különböző irányokba mennek, újra összeállnak és visszatérnek". Tehát valaki koordinálja a repüléseket. A repülőgép repülési terve a fedélzeti számítógépben lesz, de a pilótákon múlik, hogy a vegyszerek permetezése mikor kezdődik és mikor áll le.


"Amit csinálnak, az nagyon mesterkélt, nagyon szándékos, és az emberek azt mondják: "Hát, nem hiszem el, hogy a pilóták tudják, hogy ezt csinálják". Nos, hadd biztosítsam önöket – tudják" – mondta Mark.


A személyzetnek a CAA által kiadott engedéllyel kell rendelkeznie az adott repülőgép vezetésére. Mark szerint gyakorlatilag az összes pilóta a RAF volt tagja. "Ez kulcsfontosságú, mert a RAF-osok hozzászoktak a – mondjuk úgy – titkos műveletekhez – szokatlan műveletekhez... és ami döntő fontosságú, aláírták a hivatalos titoktartási törvényt, ami azt jelenti, hogy nem beszélnek... Érdekes módon, szinte kizárólag a [2Excel] két 727-esét karbantartó mérnökök is a RAF-ból kerültek ki.".


Ha a pilóták veszélyes árut visznek a repülőgép fedélzetére, legyen szó folyadékokról vagy a röntgenkészülékekhez használt radioizotópokról, a kapitánynak rendelkeznie kell egy "Notice to Captain" ("NOTOC") nevű dokumentummal. A NOTOC részletezi a repülőgép fedélzetén lévő összes veszélyes árut és azok helyét. Ez a biztonságot szolgálja vészleszállás esetén.


Mark elmondta: "Több repülőtér tűzoltóparancsnokaival is beszéltem, és a két repülőgép, amelyik nagyon ideges, ha Mayday-jelzéssel érkezik, az a katonai repülőgép – mert nem tudják, hogy a szárny alatti rakéták élesek-e, vagy hogy mi van felfegyverkezve – [és] a másik egy teherszállító repülőgép, mert fogalmuk sincs, hogy mi van a fedélzeten.... Tehát az első dolog, amit egy kapitánynak tennie kell, amikor kifut a repülőgépből, hogy felkapja a repülési könyvet és a NOTOC-ot, mert akkor átadhatja a tűzoltóparancsnoknak... Tehát ezek a kapitányok [NOTOC-ot] kapnak, vagy kapniuk kell. "


"Sajnos, amikor elmondom a statisztikát arról, hogy a [nem vegyianyag-pilóták] pilótái közül hányan vannak tisztában az aktuális eseményekkel [ez alacsony], azt hiszem, most már sokkal többen vannak tisztában. De ugyanez a helyzet a mérnökökkel is. Ismerek néhány nagyon jó mérnököt, akik éberek, de ők a kisebbségben vannak. És amikor bemennek dolgozni, azt mondják: "Ó, hát megint itt van az a bogár", és máris támadás alatt vannak. És ezek a mérnökök javítják a repülőgépeket. Azok [a mérnökök], akik a teherszállító gépeket csinálják, amelyek a permetezésre vannak hangolva, nyilvánvalóan titoktartási megállapodásokat kötöttek, valószínűleg aláírták a hivatali titoktartási törvényt, ki tudja"."


Miért csinálják?

Nagyon nehéz megérteni a chemtrailingben részt vevő emberek mentalitását. "Ezt hívják a deviancia normalizálásának" – mondta Mark.


A deviancia normalizálásának fogalmát először a Nemzeti Repülési és Űrhajózási Hivatal (National Aeronautics and Space Administration, a továbbiakban: NASA) azonosította. Diane Vaughan amerikai szociológus a "deviancia normalizálódását" úgy határozza meg, mint "azt a fokozatos folyamatot, amelynek során az elfogadhatatlan gyakorlat vagy normák elfogadhatóvá válnak. Ahogy a deviáns viselkedés katasztrofális eredmények nélkül ismétlődik, az a szervezet társadalmi normájává válik".


Mark azt is kifejtette, hogy ami a chemtrail programokban részt vevő embereket illeti, "szellemi becstelenségről" van szó. Az intellektuális tisztességtelenség kifejezés a vitákban és érvelésben szándékosan elkövetett tévedések leírására szolgál. Egy olyan álláspont képviseletére utal, amelyről tudjuk, hogy hamis, és amelyet visszaélésszerűen használunk fel egy program előmozdítására vagy mélyen őrzött meggyőződésünk megerősítésére, az ezzel ellentétes elsöprő bizonyítékokkal szemben.


Az intellektuális tisztességtelenség például azt jelenti, hogy egy képviselő azt írja vissza Önnek, hogy: "Maga egy bolond, téved. Azok a chemtrailek nem chemtrailek, hanem kondenzcsíkok".


Mark úgy véli, hogy a chemtraileket az Egyesült Államokban fejlesztették ki. "[Az Egyesült Királyságban] különböző formákban szórakoznak vele, nem annyira a levegőben, de mi már régóta szórakozunk vele... A brit kormány sok kísérletet végzett, régen, [csak] a földön. Tehát jellemzően vegyszereket permeteztek egy elhaladó vonatra, amely éppen egy alagútba tartott... Szóval sajnos ez nem újdonság" – mondta.


A chemtrailing két fő célja egyértelmű, mondta. "Az, hogy megmérgezzenek minket, és hogy eltakarják a napot".


Az Egyesült Államokban az embereknek sikerült mintákat szerezniük a chemtrailből, és tömegspektrométerrel meghatározták a tartalmát. "Ha megnézzük a chemtrailek tartalmát ... a három fő összetevő általában a bárium, a stroncium és az alumínium-oxid – ezek mindegyike rákkeltő. Az alumínium pedig autizmust és Alzheimer-kórt okoz" – mondta Mark.


Marknak nincsenek pénzügyi adatai az RVL-ről, de tavaly a 2Excel bevétele 41 millió font volt. "Ebből 25 millió font volt a nyereség" – mondta. "Az osztalék, a részvényesi nyereség pedig 10,9 millió font volt." Mindez a pénz abból a pénzből származik, amit a brit lakosok adóként fizetnek. "Tehát mi fizetünk azért, hogy megmérgezzék magunkat."


A 2Excel pénzügyi igazgatója, Harant Singh minden héten fedőcégeket hoz létre. Mark szerint a 2Excelnek több ezer fedőcége van. "Néhányat közülük elég gyorsan bezárnak. Tehát a kormány, akármelyik ügynökségnek is fizetnek, befizetnek a fedőcégbe [és aztán] a fedőcéget bezárják. Csak feltételezhetem, hogy az RVL is valami hasonlót csinál" – mondta.


Azt állítják, hogy a chemtrailing azért történik, hogy elzárják a napot, hogy a globális hőmérsékletet a párizsi klímaegyezmény által diktált határértékeken belül tartsák. Ha ez így lenne, akkor a kifizetések tisztességesek lennének, és nem találnának ki bonyolult terveket arra, hogy elrejtsék a chemtrailinggel foglalkozó vállalatoknak történő kifizetéseket.



Chemtrails és HAARP

Critchley megemlítette, hogy a chemtrailek szokatlan külsőt vehetnek fel, például keresztbe vágó vonalakat vagy furcsa formákat. Mindennek van egy frekvenciája, és attól függően, hogy mennyi fémrészecskét szórnak szét, valamint a Nagyfrekvenciás Aktív Aurorális Kutatási Program ("HAARP") akkori tevékenységétől függően ezek a hullámok és vonalak megjelennek a chemtrailekben – magyarázta Mark.


Elmondta, hogy van egy HAARP létesítmény az Egyesült Királyságban, a walesi partok mentén félúton található. A tervezési engedélyhez szükséges dokumentumok szerint a létesítmény célja a kommunikáció. "De mi már jártunk ott, vannak róla fotóink ... az antennák egy úgynevezett fázisos elrendezésben vannak ... és úgynevezett oldalsó lebenyeket termelnek. Tehát azon kívül, hogy az energiasugár közvetlenül előre és felfelé megy, az oldalhajtások oldalról jönnek ki, és mindent besugároznak, ami ott van."


 

Elmagyarázta, hogyan működik a HAARP, majd azt mondta: "Pontosan meg tudják változtatni az időjárást. Már régóta csinálják ezt". A néhány évvel ezelőtti japán földrengést hozta fel példaként arra, hogy a HAARP-ot fegyverként használják arra, hogy a kormányok engedelmeskedjenek a globális összeesküvés követeléseinek – a HAARP-ot arra használták, hogy Japán "engedelmeskedjen a Rothschild bankrendszernek" – mondta Mark.


Sok évvel ezelőtt Elana Freeland író és Billy Hayes, a HAARP egykori mérnöke elkezdett beszélgetni a CERN, a HAARP, a Chemtrails, a Fracking és még a szélturbinák közötti frekvenciakapcsolatokról. A kutatásuk megkezdéséhez hasznos információkat találhat a kutatásukról ITT, ITT vagy Freeland weboldalán ITT.


További olvasnivalók:


Mit tehetünk?

Ezek az emberiség elleni bűncselekmények, vissza kell vágnunk Mark szerint. "Mindenki kiveheti a részét a munkából."


A Drake Michigan podcastjét nézők azt mondják: "Hát, én nem vagyok repülős, mit tehetek?" Vess magokat, mondta. "Kezdjetek el beszélgetni az emberekkel, tudatosítsátok őket, adjátok hangot aggodalmaitoknak" – mondta.


"Derítsd ki, hogy valaki a repülőtér közelében lakik-e, vagy van-e olyan barátod, aki a repülőtér közelében lakik, és lát-e valamit. A spotterklubok, a repülőgép spotterek, mindezek az emberek, ők látnak dolgokat".


"Mindenkit arra kérnék, aki repülőtéren dolgozik vagy repülőtér közelében lakik, hogy egyszerűen csak legyen figyelmesebb" – mondta Mark. "Kérdezzenek folyamatosan."


Jelenleg minden támadás alatt áll, például az élelmiszer, a szarvasmarha és a hal. Az egyik pszichológiai trükk, amit alkalmaznak, hogy felgyorsítják a napirendjüket, mindannyian érezzük, aztán visszalépnek, és mi fellélegezünk. Aztán újra felgyorsítják a napirendet – mondta Mark. Tehát, amikor eljön a megkönnyebbülés pillanata, ne álljunk meg, hanem nyomjuk tovább.


A Do Not Consent weboldalon található egy levélminta, amelyet az emberek letölthetnek és elküldhetnek a parlamenti képviselőjüknek, valamint egy másik levélminta, amelyet az Egyesült Királyság miniszterelnökének küldhetnek. Jelenleg a képviselők nyári szünetet tartanak, így a levelet vagy személyesen kell átadni, vagy ajánlott küldeményként kell elküldeni. Egy sárga matricás kampány is indult, amelyet a közösségi média profilokon lehet használni, és amely kimondja, hogy nem járulunk hozzá ahhoz, hogy egy zsarnoki rendszer kormányozzon minket.



1 434 megtekintés

Comments


legte Tanka.jpg

VARGA DOMOKOS GYÖRGY művei itt és a wikin

dombi 2023.jpg
vukics boritora.jpg
acta 202305.png
gyimothy.png
dio.jpg
KIEMELT CIKKEK
MOGY2023.jpg
bottom of page