top of page

Szerezd meg az alkalmazást és veszítsd el a szabadságod (Harry Hopkins jegyzete)

szilajcsiko




Eredeti cikk:

Get the App and Lose Your Freedom, Posted By The White Rose UK On 08/12/2023, By Harry Hopkins

Schiller Mária küldeménye







Tíz perccel a menetrend szerinti érkezési idő előtt érkeztem a buszmegállóba. Ez volt az X84-es, amely a szülővárosomból Leedsbe tartó "expressz" járat volt. Nem jelent meg. Amikor megérkezett, már egy teljes órája vártam, és a szintén várakozó, izgatott tömegből néhányan már sokkal tovább ápolták a fagyott lábukat. Amikor minden felszálló utas megkérdezte a késések okát, a sofőr vállat vont és üveges tekintettel nézett rám, ami tudatlanságot és közömbösséget sugallt. Amikor rám került a sor, felsiettem a lépcsőn, hogy élvezhessem a kilátást, amint az "expressz" nyaktörő sebességgel száguld a városba – mintha.


Kényelmesen ülve nem tudtam nem észrevenni a busz falára ragasztott hirdetéseket, amelyek arra buzdították az utasokat, hogy vegyék igénybe az "APP"-t. A legújabb technológia eme csodája tényleg nem semmi volt, és így írták le:


"Töltse le frissített First Bus alkalmazásunkat a továbbfejlesztett élő buszkövetési, útvonaltervezési és keresési funkciókért. A First Bus alkalmazás az okosabb módja a buszozásnak. Soha többé nem kell aggódnia, hogy elveszíti a jegyét vagy elfelejti az aprót, mivel a jegyeket a telefonján vásárolhatja meg és tárolhatja. Csak szkennelje be az egyes mobiljegyeket, amikor felszáll a buszra, és máris indulhat. Késik? Semmi gond! A valós idejű információk segítségével a First Bus alkalmazással élőben követheti a buszát a térképen – így pontosan tudja, hogy hol van és mikor érkezik. Azt is megtudhatja, hogy hány kerekesszékes férőhely és üres ülőhely van, így könnyedén megtervezheti az utazását." (https://www.firstbus.co.uk/buy-tickets/ways-pay/first-bus-app)


Mindez nagyon ártatlan és hasznos, és úgy tervezték, hogy csodálatos szolgáltatást nyújtson a fizető ügyfélnek. Mi nem tetszik? Nos, valójában elég sok minden. Amit ez az "APP" nem közvetít a hiszékeny, bizakodó többség számára, akik nem látják a nagy visszaállítás terveit, az az, hogy

ez az APP egy olyan társadalom felé vezető út egyik eleme, amelyben mindannyiunknak egy okostelefon formájában lévő "mobiltárcát" kell magunknál tartanunk.

Ha a Nagy Újraindítás irányítói elérik a céljukat, mobiltárca nélkül nem leszünk személyek, és nem vehetünk részt a társadalomban.

A pénztárcával mindent rögzítenek és ellenőriznek majd az életünkkel kapcsolatban, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy szabálykövető polgárok vagyunk.

A választás szabadsága olyan fogalom lesz, amely csak egy kedves emlék, mivel a tömeg alárendelt részeivé válunk, akiket a hatalom birtokosainak akarata szerint manipulálnak. Tombolok? Nem hiszem.


Az egészségügyi útlevél, a digitális valuta és a szigorú szénfelhasználás mérése mellett, amelyet egyéni alapon fognak értékelni, szigorúan nyomon fogják követni, hogy hol vagyunk egy adott pillanatban, és hogy ez hogyan felel meg a 15 perces városok és a korlátozott utazási engedélyek tekintetében ránk szabott korlátoknak.

Ha közelebbről megnézzük a First Bus APP-t (azok számára, akiknek van szemük, hogy lássanak), a következőket látjuk:


"Soha nem kell aggódnia amiatt, hogy elveszíti a jegyét vagy elfelejti a visszajárót."


Jegyek nem lesznek, így az okostelefon birtoklása kötelező lesz a felszálláshoz. A tömegközlekedés lesz az egyetlen módja annak, hogy sokan el tudjanak jutni helyekre az autósok ellen indított háború miatt. Nincs okostelefon, nincs tömegközlekedés, nincs mozgás. Nem kell majd aggódnunk amiatt, hogy "elfelejtettük a visszajárót", mivel ez egy kódolt nyelvezet és egy "lökésszerű üzenet", hogy a készpénz elavult árucikk, és egy digitális fizetőeszköz fogja felváltani.


"A jegyeket a telefonodon vásárolhatja meg és tárolhatja. Csak be kell szkennelnie minden egyes mobiljegyet, amikor felszáll a fedélzetre, és máris indulhat."


De e technológia nélkül egészen biztosan nem áll készen az indulásra. Még ha el is tud menni, akkor is lesznek kreditjei és korlátozások a gyakoriság és a célállomások tekintetében, és ezek a szén-dioxid-kibocsátásának megfelelően részét képezik majd a juttatásainak. De ne aggódjon a sofőrrel való bármilyen interakció miatt, ami egy civilizált társadalomban a finomságok és a társas érintkezés jegyében telhet.

Szkennelje be telefonját a sofőr nélküli buszhoz, a többit a technológia elvégzi.

"Késik? Semmi gond! A First Bus alkalmazással valós idejű információk segítségével élőben követheted a buszodat a térképen – így pontosan tudod, hogy hol van és mikor érkezik. Azt is megtudhatja, hogy hány kerekesszékes férőhely és üres ülés van, így könnyedén megtervezheti az utazását."


Ha a zsebünkben lévő technológiával nyomon követhetjük egy busz mozgását, az üres ülésekkel és az érkezési időkkel együtt, akkor magától értetődik, hogy

e technológia mögött álló alternatív cél az ÖN nyomon követése és minden mozdulatunk nyomon követése,

hogy hol vagyunk, mit csinálunk, és hogy ez megfelel-e a tekintélyelvűek jóváhagyásának, vagy sem, és ha nem, akkor az szankcióra jogosít-e.

Úgy tűnik, hogy végül az az egyszerű tevékenység, hogy felszállsz egy buszra és elmész egy tüntetésre, olyan dolog lesz, amiről csak bizonyos korúak mesélhetnek majd az unokáiknak.

Összefoglalva, azzal az egyszerű cselekedettel, hogy felpattantam egy szörnyen késő buszra, és elolvastam a legújabb "APP" reklámját, azt hiszem, bepillantást nyertem a jövőbe. Összeesküvés-elméleti szakember vagyok, vagy elment az eszem az elmúlt három év őrületének megtapasztalása után? Ítélje meg ön. De mint nagyon sok ember, én is látom, hogy hová fog ez a technológia vezetni minket, ha nem teszünk valamit a visszaszorítása érdekében.

A zsebünkben lévő technológia a saját legnagyobb ellenségünkké válik.

Comments


legte Tanka.jpg

VARGA DOMOKOS GYÖRGY művei itt és a wikin

dombi 2023.jpg
vukics boritora.jpg
acta 202305.png
gyimothy.png
dio.jpg
Blogos rovatok
KIEMELT CIKKEK
MOGY2023.jpg
bottom of page