VARGA DOMOKOS GYÖRGY művei itt és a wikin

Vajda Miklós: Egy „betegség” tünetei 3.






Elérkeztünk az un. kognitív disszonancia jelenségéhez. Ez azt jelenti, hogy az embernek tudomására juthatnak olyan információk, amelyek hitelesek, de annyira megdöbbentőek, hogy a tudatában ott vannak a tények, de érzelmileg mégis tiltakozik azok tudomásul vétele ellen.

Miről szól Hollywood?

Miért használnak pedofil logókat a cukorkáknál és a jégkrémeknél?

Mert ezekhez az emblémákhoz már kicsi korukban hozzá akarják szoktatni a gyermekeinket.

A világ legnagyobb jégkrém gyártója az Unilever: 5 milliárd eurós forgalom 2008-ban, különböző márkanevek alatt, 40 különböző országban eladva, amelyek mind átveszik a szív alakú logót mint egységesített témát, az azonnali márka felismerés kedvéért.

A Marvel stúdió a Walt Disney cég tulajdonában van. A cég egyik igazgatója, James Gunn nyíltan és büszkén tweetel arról, hogy pedofil.

„Szeretem, ha kisfiúk érintenek meg a mókás pontomon. Gondolom ez normális dolog Hollywoodban. Életemben most manikűröztettem először…”

Az üzenet durvább dolgokkal folytatódik. Azt gondolhatnánk, hogy kirúgták az ilyen üzenetek miatt, de néhány héttel később újra munkába állt.

A Nickleodeon producere, Dan Schneider elvesztette a munkáját, mert kislányokat fogdosott.

Brian Peck, az elítélt gyermekmolesztáló csupán 16 hónapot ült, majd azonnal állást ajánlottak neki, a Disney-nél, ahol tovább folytathatta a munkát kiskorú lányokkal.

Jason James Murphy elrabolt és szexuálisan bántalmazott egy nyolc éves kisfiút 1996-ban. Öt évet ült börtönben, majd Kaliforniába költözött, és gyerekszínészek casting (szereplőket felhajtó és kiválogató) ügyn