top of page

Szomorúan olvastam D. Krisztina kálváriáját az MVM-mel, szeretném mellé tenni a sajátomat...






A lényeg: kb. 1000 kWh-val többet számláztak ki, mint amennyit elfogyasztottam. Ebből kb. 400 kWh-t előre kifizettem, azt még nem fogyasztottam el. Ez kb. fél év előre fizetést jelent. A többit nem vagyok hajlandó befizetni. Az MVM semmilyen formában nem hajlandó ezt tudomásul venni, küldözgetik az újabb hatalmas számlákat, és a fizetési felszólítást. Azóta több új levelet, email-t küldtem, valamit telefonhívást próbáltam tenni a mellékelt levélen túl, MINDET teljesen sikertelenül.



A levelem az MVM-nek

 

NVM Next Zrt

1081 Bp. II János pápa tér 20.


Tárgy: Kérelem és fogyasztásmérő bejelentés

Vevő azonosító: 260055(...)

Felhasználó azonosító: 2053(...)

Név: G. Imre

Cím: (a szerkesztőségben)


Azért küldöm postán ezt a tértivevényes levelet, mert az ügyfélszolgálat tejes mértékben elérhetetlen számomra, az alábbiakban részletezem.


Több mint 40.000 Ft-os számlákat kaptam olyan fogyasztásról, amit még el sem fogyasztottam, kérem a téves számlák törlését!

A villanyóra állása 2022.11.05-én 8053, az éjszakai áram órája 0-t mutat!

Eddig már kifizettem 8475 kWh-ig a számlát, pedig még azt el sem fogyasztottam!


A legutóbbi 2 számla 8475-től 8903 kWh-ig szól, (az éjszakai 15-17 kWh) 27.624+12.983 Ft. fizetéssel, 2022.11.14 határidővel! :( Ráadásul 2 hónappal ezelőtt az ugyfelszolgalat@mvm.hu címre küldött levélben kértem, hogy a becsült fogyasztásom havi 16 kWh legyen, mert ez az átlagfogyasztásom, továbbá leírtam az aktuális mérőóra állást. (Reakciót a levélre nem kaptam.) Ennek ellenére 07.16-10.15 időszakra kiszámláztak 428 kWh fogyasztást, a már előre kifizetett 422 kWh-n felül! :(


Ismét kérem a nappali villanyóra fogyasztásra havi 16 kWh, az éjszakaira 0 kWh fogyasztás beállítását!


Eddig kétszer próbáltam telefonon felhívni az ügyfélszolgálatot, hogy erre a helyzetre keressünk valami megoldást, de 50, majd 30 percen keresztül csak a türelemkérő szövet, és zenét tudtam hallgatni! :(


A hívás száma: 22102015052412695 illetve 22102114423834491, kérem utánanézni, hogyan lehetséges egy ügyfél 50 percen keresztüli (felesleges!) várakoztatása! Hogyan működik így az ügyfélszolgálat? Utána mégis dolgavégezetlenül tettem le a telefont!


Mi lesz a 8053 és a 8475 kWh közötti különbséggel, visszafizetik-e?


Online módon is megpróbáltam kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal, de a regisztrációs emailt azóta sem kaptam meg, a promóció és a kéretlenek között sincsen, így belépni a rendszer nem enged. Újra regisztrálni szintén nem enged, mert már ezen az ügyfélszámon regisztráció létezik. Az elfelejtett jelszó sem működik, mert nincs érvényes nevem (és email címem). Kérem segítsenek, hogy az online elérés működjön!


A kormányablakon keresztül is küldtem 2022.10.20-án egy hasonló tartalmú levelet, amire választ, vagy bármilyen reakciót azóta sem kaptam. Mellékelem ezt a levelet.


Az ügyfélszolgálalat személyes felkeresését, előzetes online időpontfoglaláshoz kötik, ami ugye működésképtelen.


Az ügy rendezése érdekében kérem, hogy telefonon hívjanak fel a 30/207-(...) telefonszámon!


Üdvözlettel:

2022.11.07.


G. Imre



 

Kapcsolódó írásunk:

436 megtekintés
legte Tanka.jpg

VARGA DOMOKOS GYÖRGY művei itt és a wikin

dombi 2023.jpg
vukics boritora.jpg
acta 202305.png
gyimothy.png
dio.jpg
KIEMELT CIKKEK
MOGY2023.jpg
bottom of page