Vajda Miklós: A nürnbergi kódex időszerűsége
A biológiai fegyverekről szóló 1989-es terrorizmusellenes törvény pénzbüntetést és börtönbüntetést szab ki mindenkire, aki „tudatosan fejleszt, állít elő, halmoz fel, szállít, szerez, megtart vagy birtokol bármilyen biológiai anyagot, toxint vagy szállítórendszert fegyverként való felhasználás céljából”.
A vádindítvány: „Gyilkosság és gyilkosság elkövetésére irányuló összeesküvés” 15 kutató ellen, és a kutatás finanszírozóival szemben. A Pfizer, a BioNTech, a Moderna és a Johnson & Johnson vezérigazgatói, operatív igazgatói és tudományos vezérigazgatói ellen.
Francis Boyle az Illinoisi Egyetemen a nemzetközi jog professzora, emberi jogi ügyvéd. A University of Chicago politológia szakán bachelor fokozatot szerzett 1971-ben. A Harvard Law School-on 1976-ban a filozófia doktora lett. Politológusi diplomát szintén a Harvardon kapott 1983-ban. A Bingham, Dana & Gouldnál nemzetközi adójogot oktat. és megírta a „Biogical warfare weapon and Terrorism” című könyvet.
Rengeteg dokumentum áll rendelkezésünkre arról is, hogy Dr. Anthony Fauci, a National Institute of Allergy and Infectious Diseases (NIAID) igazgatója jogellenesen finanszírozott és végzett koronavírus-kutatást, amikor szövetségi moratóriumot rendeltek el az ilyen jellegű kutatásokra. Úgy tűnik, hogy a National Institutes of Health és az EcoHealth Alliance is összejátszott Faucival annak érdekében, hogy elkerüljék a funkciójavítási kísérletek másodlagos felülvizsgálatát.
Ebben az interjúban megvizsgálunk néhány olyan stratégiát, amelyeket Boyle talált ki arra vonatkozóan, hogy miként indíthatunk eljárást ezen személyek ellen azért, amit tettek, mivel közvetlenül megsértik a Boyle által több mint 30 évvel ezelőtt írt és elfogadott jogszabályokat és szerződéseket.
Boyle évtizedek óta kiállt a biológiai fegyverek fejlesztése és használata ellen, és azt gyanította, hogy a COVID-19 is ezek közé tartozik. Már 1985-ben szorgalmazta a biológiai hadviselésről történő törvénykezést, a Biológiai Fegyverek Egyezményét, és kidolgozta a Biológiai Fegyverek Terrorizmus Elleni Törvényét, amelyet végül a Kongresszus mindkét háza egyhangúlag elfogadott, és idősebb George Bush 1989-ben aláírta a törvényt. Az 1989-es biológiai fegyverek elleni terrortörvény:
„Aki bármilyen biológiai szert, toxint vagy szállítórendszert fegyverként való felhasználás céljából tudatosan fejleszt, állít elő, halmoz fel, szállít, beszerez, tárol vagy birtokol, vagy tudatosan segít egy külföldi államnak vagy bármely szervezetnek ebben, az e törvény szerinti jogcímen pénzbírsággal, vagy életfogytig tartó börtönbüntetéssel, vagy mindkettővel sújtható. Az Egyesült Államok állampolgára ellen, vagy általa bárhol elkövetett cselekmény bűntettnek minősül, amely felett területen kívüli szövetségi bíróságnak is jogi illetékessége van.”
A probléma, amellyel ma szembesülünk, az, hogy felismertük, hogy még a szövetségi kormányunkat is zsarolják olyan erők, amelyek belülről akarják elpusztítani az Egyesült Államokat. Ennek megfelelően szövetségi hatóságaink – beleértve a szövetségi bírákat is – nem törekednek a biológiai fegyverekről szóló terrorizmusellenes törvény érvényre juttatására.
Ezért nem bízhatunk a szövetségi igazságszolgáltatásban, hogy felelősségre vonja a világjárványért és a mérgező COVID oltásokért felelősöket.
A kép szövege: Az életem küldetése, megsemmisíteni az Egyesült Államokat. Gyűlölöm ezt az országot és minden itt élő embert. George Soros 1979-ben a Newsweek-nek adott interjúban
Hogyan oldjuk meg ezt a súlyos problémát? Boyle úgy véli, hogy van rá mód, és ez magában foglalja a helyileg választott ügyészekre való összpontosítást. A korrupt szövetségi igazságszolgáltatás megkerüléséhez inkább a helyben megválasztott ügyészekre kell összpontosítanunk. Az államtól függően olyan címeket kaphatnak, mint például kerületi ügyész, államügyész, ügyész vagy megyei ügyész.
„1982 óta állok szövetségi bírák elé bátorsággal, feddhetetlenséggel és elvekkel kapcsolatos kérdésekben. Csak egyetlen szövetségi bíróra tudok gondolni, aki tisztességes eljárást biztosított nekünk. Tehát nem bízhatunk a szövetségi bírákban, hogy kikaparják a gesztenyét a tűzből. Ezzel eljutottam az Egyesült Államok alkotmányának 10. kiegészítéséhez.
Azok a jogkörök, amelyeket az Alkotmány nem ruházott át az Egyesült Államok kormányára, az államoknak, illetve az embereknek vannak fenntartva… A javaslatom a következő: Az amerikai nép állami, helyi közösségi alapon forduljon a helyi ügyészeinkhez, azaz az államok ügyészeihez, a kerületi ügyészekhez, a megyei ügyészekhez vagy bármely helyi ügyészhez. És amikor utoljára olvastam, jóval több, mint 400 ilyen volt az országban.
Ezek a helyi ügyészek nem részei a szövetségi rendszernek. Az Egyesült Államok alkotmányának 10. módosítása hatalmazza fel őket és a nép választja őket, demokratikusan.
A szövetségi bírákat nem választja senki. Az elnök nevezi ki őket, és ha már életfogytiglani hivatalban vannak, csak felelősségre vonás útján távolíthatják el őket, ami szinte lehetetlen, és fizetésüket sem csökkenthetik. Olyanok, mint a Mindenható Isten, akik ott ülnek ezeken a szövetségi padokon.
Nem így az állami és a helyi ügyészeknél. Elszámoltathatók a közösség emberei felé… Úgy gondolom, hogy ha a 400 helyi ügyész közül egyet is elérünk, hogy összehívjon egy nagy esküdtszéket, és visszaadja a vádemelést gyilkosság és gyilkossági összeesküvés miatt, akkor ez az egész kártyavár összeomlik… Szóval két lépést javaslok: az egyiket a frankenshots-ról, a másikat pedig a COVID járványról.”
A COVID- járvány kezdetétől Boyle azt javasolja, hogy a helyi közösségek forduljanak a helyi ügyészekhez, és követeljék, hogy hívjanak össze egy nagy esküdtszéket, hogy vádat emeljenek a COVID-19-ért felelős személyek ellen gyilkosság és gyilkossági összeesküvés miatt. De hogyan kezdjük el azonosítani a tetteseket? Boyle azt mondja:
„A 2015-ös cikk (SARS-like Cluster of Circulating Bat Coronavirus Pose Threat for Human Emergence) arról szól, hogy ki áll a COVID-19 mögött. Ki írta alá a szerződést?
[Vineet] Menachery [Ph.D.] az Észak-Karolinai Egyetemről és más ottani emberek, köztük [Ralph] Baric [Ph.D.]. Tizenkét ember szerepel név szerint ezen a szerződésen az UNC BSL 3-nál. Azt is tudjuk, hogy [Peter] Daszak zoológus Bariccal dolgozott ezen az egész projekten. Az Élelmiszer- és Gyógyszerügyi Hatóság egy személye is részt vett a COVID-19 kutatásában, fejlesztésében és tesztelésében.
Pontosan ugyanazok az emberek, és az FDA, akik engedélyezik az összes ilyen oltást, beleértve az 5 és 11 év közötti gyerekek számára is. Tehát kifejlesztették ezt a biológiai hadviselési fegyvert, és most jóváhagyják az összes oltást. Ez támadás az amerikai nép ellen…
A Harvard Medical School részt vesz a COVID-19 és a támadó biológiai hadviselési fegyverek kutatásában, fejlesztésében és tesztelésében. Azt is tudjuk, hogy a Harvard szponzorálta a BSL 4 (4. biológiai biztonsági fokozatú labor) Wuhanban, Kínában. Ez a Wuhan BSL 4 Kína Fort Detrickje. Nincs kétség efelől.
És ki a CDC jelenlegi igazgatója? (Dr. Rochelle) Walensky. A Harvard Medical School-ból származik. Nem hihető semmi, amit a CDC vagy Walensky mond. Síma arcú hazugok, és mindig is azok voltak.
Valójában a CDC részt vett a támadó biológiai hadviselési fegyverek kutatásában, fejlesztésében és tesztelésében. Ezt hivatalos kormányzati dokumentumokból tudtam megállapítani, az 1980-as évek elejétől. Aztán ők – a CDC és Walensky – ratifikálták az FDA jóváhagyását. Mindannyian együttműködésben dolgoznak.
Továbbá, ha elolvassa a cikk lábjegyzeteit, akkor Fort Detrick-kel dolgoznak. Szóval, mindannyian szövetségben vannak. Megvan a kínai Fort Detrick, megvan az amerikai Fort Detrick, megvan az UNC BSL 3, a Wuhan BSL 4, a Harvard Medical School – mind együtt dolgoznak (e biológiai fegyver) kutatásán, fejlesztésén és tesztelésén.
Ki finanszírozta mindezt? A szerződés ezt elég egyértelművé teszi. A National Institutes of Health finanszírozta, majd Dr. Francis Collins irányította. Nagyon jól tudta, mi folyik itt. Együttműködött Kínával és a Wuhan BSL 4-el. Továbbá a NIAID Anthony Faucival. Ő is itt van."
Boyle szerint a Reagan-kormányzat géntechnológiával kapcsolatos kísérletei visszaélés volt biológiai hadviselési fegyverek céljaira, ami kezdetben arra kényszerítette a Felelős Genetikai Tanácsot és Boyle-t, hogy kidolgozzák a Biological Weapons Anti-terrorism Act 1989-et.
Ugyanebben az időben Reagan a biológiai hadviselésben és az etnikai specifikus biológiai hadviselésben hívő neo-konzervatívok befolyása alatt Faucit bízta meg az Egyesült Államok biológiai fegyver programjával.
„Az összes náci típusú biológiai hadviselés kutatásának körülbelül 95%-a Tony Fauci égisze alatt zajlott” – mondja Boyle.
Boyle büntetőjogot és nemzetközi emberi jogot egyaránt tanított. Továbbra is képvisel vádat és védelmet egyaránt a büntetőjogban. Boyle szerint az angol-amerikai köztörvénynek van egy definíciója a „gyilkosság” fogalmára, amely Louisiana kivételével az Egyesült Államok minden államában alkalmazható, és ez „egy emberi lény törvénytelen, rosszindulatú, előre megfontolt szándékkal való megölése”.
„Elemezzük ezt – mondja. – A 'törvénytelen' szó – mindazok az egyének, akiket az imént említettem ebből a szerződött tanulmányból… biológiai hadviselési fegyverek kutatásában, fejlesztésében, tesztelésében és felhalmozásában vettek részt, egyértelműen megsértve a biológiai fegyverekről szóló 1989-es terrorizmusellenes törvényemet.”
„'Az emberi lények megölése' kifejezés – azt hiszem, a COVID-19 által megölt és meggyilkolt amerikaiak száma jóval meghaladja az egymilliót… Aztán: 'előre megfontolt rosszindulattal' – az 'előregondolt rosszindulat' jogi kifejezés.
Három, négy, öt különböző órai foglalkozásra lenne szükségem, hogy végigcsináljam az egészet, de az előregondolt rosszindulat egyik eleme az emberi lények vakmerő veszélyeztetése, és ezt az elkövetők nyilvánvalóan tudták. Ha elolvasták a szerződéseket és a tanulmányokat, tudták, hogy ez a munka egzisztenciálisan veszélyes, és mégis megcsinálták.
Nyilvánvalóan az „emberi lények előre megfontolt vakmerő veszélyeztetése”, rosszindulatnak” minősül. Tehát minden elem megvan a gyilkossághoz, majd a „gyilkosság elkövetésére irányuló összeesküvéshez”. A közjogban az „összeesküvés” azt jelenti, hogy két (vagy több) ember találkozik, hogy megállapodjanak abban, hogy jogellenes cselekményt hajtsanak végre – például a törvények megsértése.
Szóval, ezek az emberek minimum gyilkosságra és gyilkossági összeesküvésre vállalkoztak, és azt tanácsolom, hogy ha elvesztett egy szeretett személyt vagy barátot, aki a helyi ügyészek bármelyikének illetékességi területén élt, akkor az ő joghatóságuk jogosult összehívni az esküdtszéket, és vádemelést kérni gyilkosság és gyilkossági kísérlet elkövetésére irányuló összeesküvés miatt mindezen emberek ellen.”
Összefoglalva tehát Boyle azt javasolja, hogy kezdje a vádemelési listát a „SARS-Like Cluster of Circulating Bat Coronavirus Pose Threat for Human Emergence” című 2015-ös tanulmány 15 társszerzőjével és azokkal, akik finanszírozták, köztük Collins, Fauci és Daszak (az EcoHealth Alliance elnöke).
Azért kell a helyben megválasztott ügyészekhez fordulnunk, mert az államügyészekről tudjuk, hogy megzsarolták őket, és nem indítanak vádat emberiesség elleni bűncselekményekért. A helyi ügyészek viszont összehívhatják az esküdtszékeket a saját illetékességi területükön, akár saját megyéjükben is. Tehát ez a stratégia megkerüli a szövetségi igazságszolgáltatást.
„Nem támaszkodhatunk a szövetségi bíróságokra, beleértve az Egyesült Államok Legfelsőbb Bíróságát” – mondja Boyle. „Nézze csak meg ezeket a leleplezéseket a The Wall Street Journalban, ahol megtudtuk, hogy jóval több, mint 130 szövetségi bíró hozott etikátlanul döntést olyan ügyekben, amelyekben befektetéseik érintettek. Egyáltalán nem bízom a szövetségi igazságszolgáltatásban, hogy itt helyesen cselekszenek.”
Ezt követően ki kell találnunk, hogyan vonjuk felelősségre a génalapú COVID oltásokért felelős személyeket. Ugyanazok a jogi meghatározások vonatkoznak rájuk is. Ők is elkövetnek „előre megfontolt szándékkal törvénytelen emberölést.
„Itt a Nürnbergi Orvosi Kísérletek Kódexének nyilvánvaló megsértéséről van szó, ami egy olyan bűncselekmény, amiért az Egyesült Államok kormánya vádat emelt a náci orvosok ellen, és egyeseket kivégzett” – mondja Boyle.
„Valóban, mindezt elolvashatja a nürnbergi orvosi ítéletekben… A kivégzett orvosok listája ott van a végén. Amit most látunk, az újra Dr. Mengele Auschwitzban. Innen származik az orvosi kísérletezés nürnbergi kódexe.
Másodszor, az 'emberek törvénytelen megölése' a Nürnbergi Charta ítéletében és alapelveiben – a Charta, 1945, az 1946-os ítélet és az 1950-es alapelvek – az emberiség elleni bűncselekményt határozza meg.
A Nürnbergi Charta ítélete és alapelvei szerint az 'emberiség elleni bűn' részben a 'polgári lakosság ellen elkövetett gyilkosság, megsemmisítés vagy más embertelen cselekmények' fogalma. Ez folyik most az amerikai lakosság ellen.
Fel kell hívnom a figyelmet az 'emberiség elleni bűnözésre', hogy foglalkozzanak a német zsidó állampolgárok náci üldözésével. Pontosan ezt teszi ma a Biden-adminisztráció minden amerikai állampolgárral – az emberiség elleni bűncselekmény a Nürnbergi Charta alapelvei és ítéletei szerint…
Ezt olvashatja a Nemzetközi Büntetőbíróság Római Statútumában is. Az Egyesült Államok kormánya nem részes fele a Római Statútumnak, de tükrözi a mai nemzetközi büntetőjogot…
Az 'előregondolt rosszindulat' másik eleme a 'halál vagy súlyos testi sértés elkövetésének szándéka'. Ha azt mondják: „nos, nem volt szándékunkban megölni senkit az oltásokkal, akkor ezt mondanánk: 'Rendben, de szándékodban állt súlyos testi sértést okozni az emberi lényeknek', és ez meg is ölte az embereket – nagy számban.
Egyértelműen tudták, hogy ezzel súlyos testi sértést okoznak az embereknek. Ehhez elég megnézni a jelentéseket arról, hogy milyen káros hatásokat okoztak. A lista elképesztő. Szóval tudták ezt, és mégis megtették.
Tehát az én álláspontom az lenne, hogy ha úgy gondolja, hogy egy szeretett személyt vagy barátot vesztett el az oltások miatt, menjen a helyi ügyészhez, és kérje meg, hogy emeljenek vádat a nagy esküdtszék előtt gyilkosság és összeesküvés miatt. Gyilkosságot követnek el a Pfizer, a BioNTech, a Moderna és a Johnson & Johnson vezérigazgatói, operatív igazgatói és tudományos vezérigazgatói.”
Hogy segítse Önt ezekben az erőfeszítésekben, Boyle készített egy tanulmányt, amely összefoglalja a stratégiát. Azt is javasolja, hogy olvassa el Sharri Markson ausztrál újságíró „Mi történt valójában Wuhanban?” című könyvét.
„Azt hiszem, minden benne van – mondja Boyle. – Nem foglalkozott a nyilvános oltásokkal, de azt hiszem, van egy összefoglalója az összes eddig összeállított bizonyítékról, amely magában foglalja ezeket a személyeket.
Egy másik kiváló könyv Robert Kennedy Jr. 'The Real Anthony Fauci' című könyve. Ez kiemelkedően fontos, és valódi vádirat Fauci ellen. „Gyilkossággal és gyilkossági összeesküvéssel kellene vádat emelni ellene” – mondja Boyle.
A képviselőház kisebbségi hírszerzési bizottságának 2020. szeptemberi jelentése is áttekinti az akkor rendelkezésre álló bizonyítékokat a COVID-19 eredetéről 'The Origins of the COVID-19 Global Pandemic', beleértve a Kínai Kommunista Párt és az Egészségügyi Világszervezet szerepét is'”.
2021. november 12-én 27 állam perelte be a Biden-kormányt.
„Azonnal – a lehető leghamarabb – cselekednünk kell, hogy megállítsuk ezt a náci őrültséget, amelyet a Biden kormányzat erőltet az amerikai népre. Tudják, mit csinálnak. Biden kabinetfőnöke, Ron Klain mögöttem állt a Harvard Jogi Egyetemen, és ő volt Obama elnök ebola cárja. Obama is mögöttem állt a Harvard jogi karán.
Klain személyesen intézte annak leplezését, hogy a nyugat-afrikai ebola járvány kísérleti ebola vakcinák tesztelésével indult – megsértve a Nürnbergi Orvosi Kísérleti Kódexet –, amely az Egyesült Államok kormányának saját BSL 4-éből került ki.
Klain mindent leplezett Obamáért, és most ő Biden kabinetfőnöke, szóval ez nagyon veszélyes helyzet. Ez az ember pontosan tudja, mit csinál. Korábban is megtette."
Ezt az interjút követően Boyle több másikat is adott, amelyekben rámutatott, hogy a „Frankenshot” mandátumok nürnbergi emberiség elleni bűntettek. Azt mondta nekem:
„Most, a felerősítő kampány során csak azt a következtetést vonhatom le, hogy Frankenshot népirtását látjuk az amerikai nép ellen.” A lengyel ügyvéd, Raphael Lemkin arról ismert, hogy megalkotta a „népirtás” kifejezést, amely nemcsak egy nép fizikai megölésére vonatkozik, hanem egy nemzet vagy etnikai csoport lassú, szándékos elpusztítására is. Ahogy Lemkin kifejtette:
Általánosságban elmondható, hogy a népirtás nem feltétlenül jelenti egy nemzet azonnali elpusztítását, kivéve, ha azt a nemzet összes tagjának tömeges meggyilkolásával érik el.
Inkább különböző akciók összehangolt tervét hivatott jelölni, amelyek célja a nemzeti csoportok életének lényeges alapjainak lerombolása, maguknak a csoportoknak a megsemmisítése.
Egy ilyen terv célja a politikai és társadalmi intézmények, a kultúra, a nyelv, a nemzeti érzelmek, a vallás, a nemzeti csoportok gazdasági létének szétesése, a személyes biztonság, szabadság, egészség, méltóság rombolása. Akár az ilyen csoportokhoz tartozó egyének viszonyainak megváltoztatásán keresztül..
A népirtás a nemzeti csoport mint entitás ellen irányul, az ezzel járó cselekmények pedig egyének ellen irányulnak, nem egyéni minőségükben, hanem mint a nemzeti csoport tagjai.”
Forrás:
Comments