VARGA DOMOKOS GYÖRGY művei itt és a wikin

Dr. Vernon Coleman: Megcáfolhatatlan bizonyíték arra, hogy a Covid-19 járvány soha nem létezett



(Vernon Coleman évtizedekig gyakorolta orvosi hivatását, jó néhány művében taglalta az egészségügy nyűgeit és visszásságait, mindegyik sikerkönyv lett. Az alább olvasható véleményét tartalmazó filmjét, tényeivel, bizonyítékaival együtt, a Youtube-ról letiltották. – a Szerk.)




Elegem van azokból a hazugságokból és téves nézetekből, amelyeket a Covid-19-ről terjesztettek az elmúlt tizenkét hónapban. Már nem tudom megszámolni, hogy a politikusok és az újságírók hányféleképpen próbálták meg félrevezetni a közvéleményt. Az egyik legrozsdásabb hazugság az, hogy tavaly a szokásosnál jóval több ember halt meg az Egyesült Királyságban – a Covid-19 miatt.

Egy kórházi szakorvos, akivel néhány nappal ezelőtt beszéltem, kötötte magát ahhoz, hogy a magasabb halálozási arány azt bizonyítja, hogy a Covid-19 valóban halálos. Természetesen tévedett.

Még ha a halálesetek száma nagyobb volt is a szokásosnál, ez nem jelenti azt, hogy ezt a koronavírus okozta. Sokan a zárlatok miatt haltak meg, és számosan kezeletlen rákban, szívbetegségben stb. Ám úgy tűnik, hogy az orvosok és az újságírók el akarják hinni a hazugságokat, mert azok emészthetőbbek, mint az igazság.

Vizsgáljuk meg hát alaposan a hivatalos statisztikákat, ezek ugyanis azt bizonyítják, hogy a Covid-19 világjárvány egésze átverés.

Először is a halálozások teljes számát. Az Egyesült Királyság Nemzeti Statisztikai Hivatalának jelentése szerint 2020-ban a 100 000 főre jutó halálozási arány 1 016 volt. Ez pedig nem szokatlanul nagy.

Húsz évvel ezelőtt például, 2000-ben a 100 000 főre jutó halálozási arányszám hozzávetőleg 1031,60 volt. A halálozási arány évről évre változik, és úgy vélem, hogy a következő néhány évben meredeken növekedni fog a kórházi osztályok bezárása miatt, és a miatt a tény miatt, hogy 4,7 millió brit várólistán van, és közülük sokan több mint egy évet fognak várni az orvosi kezelésre. Ez a bizonyíték azonban nemcsak azt mutatja, hogy a 2020-as halálozási arány nem volt kivételes, hanem azt is, hogy a Covid-19 okozta halálesetek száma nagyjából megegyezik az influenza okozta halálozási arányokkal. A kormány saját adatai is azt mutatják, hogy az NHS[1] kórházai nem voltak úgy túlfeszítve, túlzsúfolva, túlterhelve, mint korábban. Sőt, a számok azt mutatják, hogy a kórházak a szokásosnál nyugalmasabb helyzetben voltak. Már sokszor idéztem ezeket a számadatokat. A kórházi személyzetnek bőven volt ideje jó kis vidám, táncos videókat készíteni.

2020 márciusa óta hangoztatom, hogy a kormányt hivatalosan tájékoztatták arról, hogy a koronavírus nem halálosabb, mint az influenza. A hivatalos bizonyítékra mutató rávezető itt lelhető.

A tényellenőrök ezt nem vitathatják.

Az átverés kezdete óta folyvást rámutatok arra, hogy a Covid-19 csak az éves influenza, átnevezve és ügyesebben eladva. Az Egyesült Királyság kormányának saját adatai bizonyítják azt, hogy ez igaz. És gyanítom, hogy ugyanezt mutatják a számok világszerte. Az orvosok mindenütt meghamisítják a halotti bizonyítványokat – néha azért, mert pénzjutalmat kapnak azért – vagy ők, vagy a kórházuk –, ha a haláleseteket nem rák vagy keringési bajok okaként tüntetik fel, hanem a Covid-19 okozta halálként. Kilenc hónappal ezelőtt megmutattam, az Egyesült Államokban a CDC[2] elismerte, hogy a legtöbb Covid-19-től származónak besorolt halálesetet valójában valami más okozta. De most hadd bizonyítsam be, hogy a Covid-19 statisztikailag nézve nem halálosabb, mint a szezonális influenza. (Egyébként, ha az influenzától megbetegedettek még hónapokig szenvedtek az influenza okozta bajoktól, azt soha senki sem nevezte "hosszú influenzának".

Az Egyesült Királyságban a Covid-19 okozta halálesetek jelenlegi száma állítólag 127 000.

Akinek vannak agyszövetei, tudja, hogy ez a számadat képtelenül nagy.

De a kormány saját adatai alapján be tudom bizonyítani, hogy a halálesetek száma nem nagyobb, mint amekkorára az influenza miatt lehet számítani.

A hivatalos Covid-19-es adatokat 2019-től göngyölítik – és feltehetőleg időbeli korlát nélkül. Az ilyen jellegű statisztikákat nem így szokták kezelni. A 127 000-es adat tehát két télre oszlik meg: a 2019/2020-asra és a 2020/2021-esre. Vagyis ahhoz, hogy egy évnyi Covid-halálozási adatot kapjunk, 127 000-et el kell osztanunk kettővel.

Ez 63 500. Ha a BBC tényellenőrei számológépet használnak, talán képesek lesznek arra, hogy ugyanezt az eredményt kapják.

No, mármost néhány nappal ezelőtt a Nemzeti Statisztikai Hivatal arra utaló adatot közölt, mely szerint a regisztrált, koronavírus okozta halálesetek 23%-ának elszenvedői nem a koronavírus miatt haltak meg, hanem csupán azzal együtt. Úgy vélem, hogy a 23% irreálisan csekély arány, de ez a kormány adata, hát számoljunk csak ezzel.

Ha mármost a BBC tényellenőrei újra előhúzzák kicsinyke számológépüket, meg fogják állapítani, hogy a 63 500 23%-a 14 605.

És ha megint ugyanazt a számológépet használják, akkor azt fogják megállapítani, hogy 63 500 mínusz 14 605 egyenlő 48 895-tel.

Hát tessék, itt vagyunk.

A kormány saját adatai szerint az állítólagos Covid-19 halálesetek teljes száma évente, szezononként legfeljebb 48 895.

Ez természetesen tragikus szám.

A kormány azonban arról tudósított bennünket, hogy a 2017-2018-as évben az influenza okozta halálesetek száma 50 100 volt.

Ez az ő összesített adatuk, nem az enyém. A Daily Mail tudósítása szerint az 50 100 halálesetért a december és március között terjedő halálos influenzatörzsek a felelősek.

Figyeljék meg, hogy az influenza okozta halálozást rendszerint az influenza időszakában mérik – a téli hónapokban. A tavaszi és a nyári halálozást nem számítják bele. Tehát, térjünk most vissza a két legutóbbi tél Covid-19 okozta haláleseteinek számához: ez átlagosan 48 895. Természetesen nem szabad elfelejtenünk, hogy ekkor hivatalosan voltaképp nem volt influenza okozta haláleset. Úgy tűnik, hogy az influenza – rejtélyes módon – eltűnt a Covid-19 jelenlétének időszakában.

Tehát most már bizonyítékunk van arra, hogy a Covid-19-kamu – kamu. Szélhámosság. Megtévesztés. Csalás. Becsapás. A maszkok, a lezárások, a kötelező távolságtartás és a kísérleti oltások mind feleslegesek voltak. 2017/2018-ban több volt az influenza, a közönséges, mezei influenza okozta haláleset, mint a 2019/2020-as vagy akár a 2020/2021-es téli szezon Covid-19 okozta haláleseteinek száma. Ezek hivatalos kormányzati adatok.

A 2017/2018-as téli influenzaszezonban összesen 50 100-an haltak meg influenzában. És összesen 48 895-en haltak meg a Covid-19-ben minkét elmúlt évben. A tényellenőrök egész áldott nap liheghetnek és zihálhatnak, de nem fognak találni olyan számológépet, amely a 48 895-öt nagyobbá teszi 50 100-nál.

Ó, és utoljára még valami!

A kormány halálozási adatai nagymértékben támaszkodnak a Covid-19-teszt pozitív vizsgálati eredményeire. Ha valaki a pozitív Covid-19-es tesztet követő 28-dik naptól a 60. napig terjedő időszakban hal meg, akkor a kormány szerint Covid-19-ben halt meg.

Ismétlem, azt állítva érvelek – és olybá tűnik, mintha évtizedek óta tenném ezt –, hogy a számadatok képtelenül nagyok, mert sok téves pozitív eredményt tartalmaznak. A múlt héten pedig a Guardian megerősítette, hogy az Egyesült Királyságban magas rangú kormányzati tisztségviselők becslése szerint a pozitív eredményeknek mindössze 2–10%-a lehet pontos. Tehát akár 98% is lehet hamis pozitív eredmény.

Na, tessék, itt van!

Itt a végső, megdönthetetlen bizonyíték arra, hogy a Covid-19-es világjárvány soha nem létezett.

Ez átverés volt. Az új influenza létezett. Vírus is volt. De soha nem volt világjárvány. És a tényellenőröknek világszerte fájhat a fejük attól, hogy az általam idézett tények az Egyesült Királyság kormányától származnak.

Kérem, ossza meg ezt a cikket minden ismerősével. Küldje el a másolatát mindenkinek, aki csak eszébe jut!



Vernon Coleman új, Endgame (Végjáték) című könyvében az átverés hátterét ismerteti. És azt, hogy mire számíthatunk ez után. Az „Endgame“ megvehető puhafedelű könyvként és elektronikus változata is elérhető az Amazonon.


Szilaj Csikó-fordítás

(Az eredeti mű itt olvasható: Final, Irrefutable Proof that the Covid-19 Pandemic Never Existed)



[1] National Health Service – Nemzeti Egészségügyi Szolgálat [2] CDC – Centers for Disease Control and Prevention (Az USA közegészségügyi szolgálatának ágazata: Járványvédelmi és -megelőzési Központok (A fordító megjegyzései)












MOGY-embléma_2019.png
Blogos rovatok
Kiemelt cikkek